data cele mai recente revizuiri: 6.03.2023

Politică de Confidențialitate

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al aplicației noastre, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”) si a Legii 190/2018, precum și cu orice altă legislație referitoare la prelucrarea datelor personale aplicabilă pe teritoriul României. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit acest document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic conținutul acestei Politici de Confidențialitate.

Această Politică de Confidențialitate definește modul în care noi, InfoDeșeuri, colectăm, stocăm și utilizăm datele dvs. personale când accesați sau interacționați cu websitul nostru, www.infodeseuri.ro  și cu aplicația noastră de mobil disponibilă pentru Android și IOS, InfoDeșeuri app și de unde obținem si prelucrăm datele dvs.

Această Politică de Confidențialitate este aplicabilă din data de 12 octombrie 2020.

Cuprins

  • Rezumat
  • Detalii despre compania noastră
  • Ce informații colectăm când instalați aplicația noastră
  • Ce informații colectăm când ne contactați
  • Ce informații colectăm când intercționați cu aplicația și websitul nostru
  • Ce informații colectăm când trimiteți o sesizare prin aplicația noastră
  • Utilizarea sistemelor automate de luare a deciziilor și profilare
  • Cum colectăm informații despre dvs. de la părți terțe
  • Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.
  • Durata stocării datelor dvs.
  • Securizarea informațiilor dvs.
  • Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European
  • Drepturile dvs. asupra datelor personale
  • Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri
  • Date personale sensibile
  • Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
  • Confidențialitatea minorilor
  • Drepturi de autor

  

Rezumat

Această secțiune rezumă modul în care obținem, stocăm și utilizăm datele dvs. Acest sumar are ca scop doar furnizarea unei imagini generale asupra politicii de confidențialitate. Secțiunea aceasta nu este o descriere completă și este necesară citirea capitolelor adiționale prezente în acest document pentru completări.

  • Operatorul de date: Asociația SAPIENS ADN, str Campia Libertatii nr 42, bl B2, sc F, ap 242, sector 3, Bucuresti, cod postal 030374, CIF 43520902, E-mail: info@infodeseuri.ro
  • Ce acoperă Politica noastră de confidențialitate?
    • Această notă de informare produce efecte de la data publicării
    • Nota noastră este publicată la: 12.10.2020
    • Nota noastră de informare se aplică aplicației InfoDeșeuri și websiteului www.infodeșeuri.ro
    • Nota noastră de informare se aplică paginii de Facebook si Instagram\”InfoDeșeuri\”
  • Cum colectăm sau obținem informații despre dvs.:
    • Când furnizați datele respective (ex: prin contactarea noastră , instalarea aplicației pe dispozitivul mobil și crearea unui cont)
    • Când accesați aplicația și website-ul nostru unele date sunt colectate prin intermediul cookie-urilor și altor tehnologii similare
  • Ce informații colectăm: adresele locațiilor dumneavoastră, număr de telefon, adresă de email, ip, informații despre dispozitivul utilizat (spre exemplu tipul de dispozitiv și navigator web), informații despre modul în care utilizați aplicația și/sau website-ul nostru (ce pagini ați accesat), data/ora la care ați accesat website-ul nostru și pe ce ați dat click, locația geografică de la care ați accesat website-ul nostru (bazată pe adresa IP), datele din cookies,
  • Cum utilizăm datele dvs.: pentru scopuri de business, administrative (în special pentru a vă contacta, pentru a ne îmbunătăți aplicația și website-ul, pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a analiza utilizarea de către dvs. a aplicației și websitului nostru și pentru respectarea obligațiilor noastre legale.
  • Dezvăluirea datelor despre utilizatori către părți terțe: minimul necesar pentru funcționarea afacerii, furnizori, respectarea obligațiilor legale, respectarea oricărei obligații contractuale față de dvs.
  • Cât timp sunt stocate informațiile dvs.: nu mai mult decat este necesar, în funcție de obligațiile noastre legale (ex. pentru a menține arhive contabile), sau orice altă bază legală pentru folosirea informațiilor (ex: consimțământ, obligații contractuale, interese legitime). Informații despre perioade specifice de stocare a datelor utilizatorilor se afla în secțiunea Durata stocării datelor dvs.
  • Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de soluții tehnice și organizatorice precum: stocarea de informații pe servere securizate, criptarea transferurilor de date către și de la serverele noastre utilizând tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale doar când este necesar și numai de catre personal instruit cu privință la modul în care trebuie să prelucreze datele cu caracter personal. Îți ținem în siguranță datele personale, cu măsuri tehnice corespunzătoare, cu măsuri organizatorice adecvate, cu un nivel adecvat de securitate, împotriva prelucrării neautorizate, împotriva prelucrării ilegale, împotriva pierderii accidentale sau ilegale, împotriva distrugerii accidentale sau ilegale; împotriva daunelor accidentale sau ilegale.
    • Am implementat măsuri pentru a descoperi breșe de securitate, documenta cauzele incidentului de securitate, documenta care date personale sunt afectate de incidentul de securitate, documenta acțiunile (și motivele acțiunilor) pentru a remedia încălcarea securității, limita consecințele incidentului de Securitate, recupera date personale, reveni la o stare normală de prelucrare a datelor cu caracter personal.
    • Dacă avem un grad de certitudine rezonabil că s-a produs o încălcare a securității prelucrării datelor dvs. personale, atunci raportăm incidentul de securitate către managementul companiei noastre și desemnăm o persoana responsabilă pentru: a analiza dacă încălcarea securității poate avea efecte nefavorabile pentru dvs., a informa personalul relevant din organizația noastră, a determina în ce măsură este necesară notificarea Autorității de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate și stabili dacă este necesar să vă comunicăm informații despre incidentul de securitate.
    • Investigăm incidentul de securitate dacă este cazul și încercăm să împiedicăm ca incidentul de securitate să ducă la distrugerea accidentală sau ilegală a datelor personale, pierderea accidentală sau ilegală a controlului datelor cu caracter personal, pierderea accidentală sau ilegală a accesului la datele cu caracter personal, alterarea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal, divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal, sau acces neautorizat la datele cu caracter personal.
    • Depunem toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu.
    • Notificăm Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dvs.
    • Vă informăm despre încălcarea securității dacă încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră, cât mai repede posibil, prin canale de contact adecvate, de ex. prin e-mail, SMS, bannere proeminente pe site-ul nostru, comunicări poștale, reclame proeminente în mass-media etc.
    • Nu suntem obligați să vă informăm direct dacă: am luat măsuri pentru a face ca datele dvs. personale să fie incomprehensibile oricărei persoane care nu este autorizată să le acceseze, imediat după incidentul de securitate, am luat măsuri pentru a ne asigura că riscul ridicat pentru drepturile și libertățile dvs. nu mai este posibil să se producă sau ar implica eforturi disproporționate. Într-un astfel de caz, vă vom informa prin intermediul rețelelor publice.
  • Folosirea de cookie-uri și a tehnologiilor similare: folosim cookie-uri pe website-ul nostru, inclusiv esențiale, funcționale, analitice. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați politica noastră de cookie-uri aici: politica de cookies.
  • Transferarea datelor dvs. personale în afara Spațiului Economic European: vă vom transfera datele personale în afara Spațiului Economic European doar dacă suntem obligați să facem acest lucru prin lege. Atunci când facem acest lucru, ne vom asigura că există măsuri de protecție adecvate.
  • Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate și de profilare: noi nu utilizăm procese de luare de decizii automate și/sau de profilare.
  • Drepturile dvs. în legătură cu datele dvs. personale
    • aveti dreptul de a accesa datele dvs. și de a primi informații despre utilizarea acestora;
    • aveți dreptul de a cere corectarea și/sau completarea informațiilor;
    • aveti dreptul de a cere ștergerea datelor;
    • aveti dreptul de a restricționa utilizarea datelor;
    • aveti dreptul de a primi datele într-un format portabil;
    • aveti dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs.;
    • aveti dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs.;
    • aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii semnificative cu privire la dvs. doar pe baza procesării automate a datelor dvs., inclusiv a profilării;
    • aveti dreptul de a apela la o autoritate de supraveghere.
  • Informații personale senzitive: noi nu colectăm ceea ce este denumit în mod obișnuit \”date personale sensibile\”.

  

Detaliile noastre

Puteți contacta ofițerul pentru protecția datelor prin e-mail la info@infodeseuri.ro

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați operatorul de date.

Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru

Colectăm și folosim informațiile de la vizitatorii website-ului în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale datelor dvs.

Informații despre log-ul serverului Web

Utilizăm un server Google pentru a găzdui aplicația de mobil și pentru website-ul nostru Clausweb, a căror politică de confidențialitate este disponibilă aici: link către politica de confidențialitate.

Serverul nostru pentru site-ul web înregistrează automat adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul nostru web, precum și alte informații despre vizita dvs., cum ar fi paginile accesate,informațiile solicitate,data și ora solicitării,sursa accesulului la site-ul nostru (de exemplu, site-ul web sau URL-ul (linkul) care v-a referit la site-ul nostru) și versiunea browserului și sistemului de operare.

Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT

Noi ȘI/SAU furnizorul nostru de servicii de web hosting colectează și stochează log-urile serverului pentru a asigura securitatea rețelei IT. Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, previzionarea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.

Dacă nu investigăm o activitate criminală suspectă sau potențială,noi nu facem și nici nu permitem furnizorului nostru să facă orice încercare de a vă identifica pe baza informațiilor colectate prin log-urile serverului.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Utilizarea informațiilor din istoricul serverului de site web pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a îmbunătăți site-ul nostru web

Utilizăm informațiile colectate din log-ul serverului nostru pentru a analiza modul în care utilizatorii site-ului nostru interacționează cu site-ul nostru web și cu caracteristicile acestuia. De exemplu, analizăm numărul de vizite și vizitatorii unici pe care îi primim, ora și data vizitei, locația vizitei și [sistemul de operare și browserul utilizat.

Utilizăm informațiile colectate din analiza acestor informații pentru a îmbunătăți site-ul nostru web. De exemplu, utilizăm informațiile colectate pentru a modifica informațiile, conținutul și structura site-ului nostru web și a paginilor individuale, în funcție de ceea ce atrage cei mai mulți utilizatori și durata de timp petrecută pe anumite pagini de pe site-ul nostru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: îmbunătățirea site-ului nostru pentru utilizatorii site-ului nostru și cunoașterea preferințelor utilizatorilor site-ului, astfel încât site-ul nostru să poată răspunde mai bine nevoilor și dorințelor lor.

Cookie-uri și tehnologii similare

Noi folosim cookie-uri [sau tehnologii similare] în aplicația pentru mobil și pe website-ul nostru.

Cookie-urile sunt fișiere de date care sunt trimise de pe un site web către un browser pentru a înregistra informații despre utilizatori în diferite scopuri.

Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare pe website-ul nostru, inclusiv cookie-uri esențiale, funcționale, analitice.Pentru informații suplimentare despre utilizarea cookie-urilor, consultați politica noastră privind cookie-urile, care este disponibilă aici: politica de cookies.

Puteți respinge unele sau toate cookie-urile pe care le utilizăm pe website-ul nostru prin modificarea setărilor browserului dvs. sau puteți dezactiva cookie-urile [neesențiale] utilizând instrumentul nostru de control al cookie-urilor, însă prin respingerea lor puteți afecta funcționarea website-ului sau a unor caracterisitici ale website-ului. Pentru informații suplimentare despre modulele cookie, inclusiv despre modificarea setărilor browserului dvs., vizitați www.allaboutcookies.org sau consultați politica noastră privind cookie-urile.

Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați

Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale informațiilor dvs.

E-mail

Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Formular de contact pentru sesizarea problemelor

Când ne contactați utilizând formularul de contact din aplicatie –  colectăm  nume, adresa de e-mail, adresa locatiei dvs.

Dacă nu furnizați informațiile obligatorii cerute de formularul de contact, nu veți putea trimite formularul de contact și nu vom primi solicitarea dvs.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru a păstra evidența corespondenței.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Telefon

Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi.

Noi nu înregistrăm apelurile telefonice.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza  serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Informațiile pe care le colectăm atunci când interacționați cu site-ul nostru

Colectăm și utilizăm datele de la persoane care interacționează cu anumite caracteristici ale website-ului nostru, în ​​conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluire și utilizări suplimentare ale informațiilor dvs.

Informații colectate sau obținute de la terți

Această secțiune stabilește modul în care obținem sau colectăm informații despre dvs. prin intermediul terților.

Informații primite de la terți

Noi putem primim informații despre dvs. de la terți. Acele părți terțe de la care primim date despre dvs. vor include, în general, autoritatile publice in care aplicatia noastra a fost implementata, companiile de salubritate care preseaza servicii in zona in care locuiti si unde aplicatia este activa.

De asemenea, este posibil ca terți cu care nu am avut niciun contact prealabil să ne ofere informații despre dvs.

Informațiile pe care le obținem de la terți vor fi, în general, numele dvs. și detaliile de contact, dar vor include orice informații suplimentare despre dvs. pe care ni le furnizează.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care o parte terță a transmis informații despre dvs. (cum ar fi numele dvs. și adresa de e-mail) pentru a vă furniza servicii, vă vom procesa informațiile pentru a lua măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract cu noi (după cum este cazul).

Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Consimțământ: în cazul în care ați cerut ca o parte terță să ne dezvăluie informații despre dvs. și scopul de a dezvălui aceste informații nu are legătură cu îndeplinirea unui contract sau a unui serviciu de către noi către dvs., vă vom procesa informațiile pe baza consimțământului, pe care îl acordați solicitând părții terțe în cauză să vă transmită informațiile către noi.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: în cazul în care o parte terță ne-a dezvăluit informații despre dvs. și nu v-ați dat acordul în schimbul acestor informații, vom avea un interes legitim de a prelucra aceste informații în anumite circumstanțe.

De exemplu, vom avea un interes legitim în prelucrarea informațiilor dvs. pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din subcontractul cu partea terță, în cazul în care partea terța are contractul principal cu dvs. Interesul nostru legitim este îndeplinirea obligațiilor noastre în cadrul subcontractului nostru.

În mod similar, părți terțe pot transmite informații despre dvs. către noi dacă ați încălcat sau ați putea încălca oricare dintre drepturile noastre legale. În acest caz, vom avea un interes legitim în prelucrarea acestor informații pentru a investiga și a urmări orice astfel de potențială încălcare.

Dacă primim informații despre dvs. din greșeală

Dacă primim din greșeală informații despre dvs. de la o parte terță și/sau nu avem o bază legală pentru prelucrarea acestor informații, vom șterge informațiile dvs.

Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.

Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs. furnizorilor de servicii

Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea [și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru].Acestea includ următoarele

  • Furnizorii de servicii de telefonie,
  • Furnizori de servicii de e-mail 
  • Furnizorii de servicii IT
  • Dezvoltatori de site-uri si aplicatii pentru mobile si web
  • Furnizorul de servicii de găzduire web

Furnizorii noștri de servicii sunt localizați în Europa, furnizorii noștri de servicii se află în Romania.

Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare bunuri și servicii de la noi.

Noi nu afișăm identitatea furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul formularului nostru de contact sau prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesul legitim bazat pe: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât în ​​cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să  partajăm informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe

Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum se arată mai jos.

Furnizarea de informații unor terțe părți, cum ar fi Google Inc. Google colectează informații prin utilizarea noastră a Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea serviciului Google Analytics. Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă. Pentru a afla mai multe despre ce informații colectează Google, modul în care utilizează aceste informații și cum să controleze informațiile trimise la Google, consultați următoarea pagină: https://www.google.com/policies/privacy/partners/]

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Google conform Termenilor și condițiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html)

Puteți renunța la Google Analytics instalând pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Durata stocării datelor dvs.

Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.

Perioade de retentie

Log-uri de server: păstrăm informații log-urile serverului pentru 2 ani

Corespondență: atunci când faceți o cerere sau ne contactați din orice motiv, fie prin e-mail sau prin intermediul formularului nostru de contact, sau telefonic, vom păstra informațiile dvs. atâta timp cât este necesar să răspundem pentru a rezolva cererea dvs. și pentru următoarele 24 luni de zile),după care vom șterge informațiile dvs.

E-Newsletter: păstrăm informațiile pe care le-ați folosit pentru a vă înscrie în newsletter-ul nostru atâta timp cât rămâneți abonat (cât timp nu vă dezabonați) sau dacă decidem să anulăm serviciul nostru de newslettere, oricare ar fi mai devreme.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare

În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

  • scopul (scopurile) și utilizarea informațiilor dvs. atât în ​​prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor);
  • dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);
  • dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);
  • cât de valoroase sunt informațiile dvs. (atât acum cât și în viitor);
  • orice practici industriale convenite privind durata de păstrare a informațiilor;
  • nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;
  • cât de greu este să ne asigurăm că informațiile pot fi actuale și exacte; și
  • orice circumstanțe înconjurătoare relevante (cum ar fi natura și statutul relației noastre cu dvs.).

Securizarea informațiilor dvs.

Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

  • partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;
  • folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;
  • verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;
  • utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta orice informație pe care ni le trimiteți prin intermediul oricăror formulare de pe site-ul nostru web);
  • transferăm datele dvs. doar prin intermediul unui sistem închis sau prin transferuri de date criptate;

Transmiterea de informații către noi prin e-mail

Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.

Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.

Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European

În afară de respectarea oricăror obligații legale față de care suntem supuși (de exemplu, conformarea cu o hotărâre judecătorească), nu intenționăm să vă transferăm informațiile în afara SEE sau unei organizații internaționale. În cazul puțin probabil în care suntem obligați să vă transferăm informațiile în afara SEE (sau unei organizații internaționale) pentru un astfel de scop, vom asigura garanții și protecții adecvate.

Drepturile dvs. asupra datelor personale

Sub rezerva anumitor restricții privind anumite drepturi, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dvs. pe care le puteți exercita prin scrierea la București, Str. Sg. Maj. Vasile Topliceanu nr. 16, bl P42A, sc 1, et 8, ap 25, sector 5 [sau prin transmiterea unui e-mail către dpo@infodeseuri.ro

  • să solicitați acces la informațiile dvs. și informații referitoare la utilizarea și prelucrarea informațiilor dvs.;
  • să solicitați corectarea sau ștergerea datelor dvs.;
  • să solicitați limitarea utilizării datelor dvs.;
  • să primiti informațiile pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fișier CSV) și dreptul de a transfera informațiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terță parte);
  • să obiectați asupra procesării datelor dvs. în anumite scopuri (pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos intitulată \”Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri\”); și
  • să vă retrageți consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. în orice moment în care ne bazăm pe consimțământul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informații. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dvs. pe baza consimțământului dvs. înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată, inclusiv profilarea care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează semnificativ în mod similar

În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință, locul de muncă sau o presupusă încălcare a protecției generale a datelor Regulament.

În acest scop, în Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

Verificarea identității dvs. în cazul în care solicitați acces la informațiile dvs.

În cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru.

Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.

Cum vă verificăm identitatea

În cazul în care dispunem de informații adecvate despre dvs. în dosar, vom încerca să verificăm identitatea dvs. utilizând aceste informații.

Dacă nu este posibil să vă identificăm pe baza acestor informații sau dacă nu avem informații suficiente despre dvs., este posibil să solicităm copii sau certificate ale unor documente pentru a vă putea verifica identitatea înainte de a vă putea oferi accesul la datele dvs.

Vom putea confirma informațiile exacte de care avem nevoie pentru a vă verifica identitatea în circumstanțele dvs. specifice dacă și când faceți o astfel de solicitare.

Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri 

Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește datele dvs. pe care le puteți exercita prin  trimiterea unui e-mail către dpo@infodeseuri.ro

  • să obiectați la utilizarea sau prelucrarea informațiilor de către noi pentru a îndeplini o sarcină în interes public sau în interesul nostru legitim, inclusiv \”profilarea\” (analizarea sau prezicerea comportamentului dvs. pe baza informațiilor dvs.); și
  • să obiectați utilizarea sau prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing direct (inclusiv orice profil pe care îl implicăm în legătură cu acest marketing direct).

De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a obiecta utilizării sau procesării datelor dvs. în scopuri de marketing direct:

  • făcând clic pe linkul de dezabonare conținut în partea de jos a oricărui e-mail de marketing pe care îl trimitem dvs. și urmând instrucțiunile care apar în browser-ul dvs., după ce faceți clic pe linkul respectiv;
  • [trimițând un mesaj SMS care conține numai cuvântul \”DEZABONARE\” ca răspuns la orice comunicare de marketing pe care o trimitem prin mesaj text; sau
  • trimițând un e-mail către dpo@infodeseuri.ro, solicitându-ne să nu mai trimitem comunicări de marketing sau prin includerea cuvintelor \”DEZABONARE\”.

Pentru mai multe informații despre modul în care puteți obiecta la utilizarea datelor colectate prin intermediul modulelor cookie și tehnologiilor similare, consultați secțiunea intitulată „Cum se acceptă sau se resping cookie-urile” în politica noastră de cookie-uri, disponibilă aici: https://infodeseuri.ro/politica-privind-fisierele-cookies/

Date personale sensibile

\”Date personale sensibile\” sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.

Nu colectăm cu bună știință sau în mod intenționat informații personale sensibile de la persoane fizice și trebuie să nu ne trimiteți informații personale delicate.

Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat informații personale sensibile, veți fi considerat că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dvs. personale cu caracter sensibil în scopul ștergerii acestora.

Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate

În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.

În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.

Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.

Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.

Confidențialitatea minorilor

Deoarece ne pasă de siguranța și confidențialitatea copiilor online, nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.

Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa dpo@infodeseuri.ro.

Campanie națională de informare, conștientizare și educare a populației în gestiunea deșeurilor.

Realizat de:

Susținut de:

Parteneri:

Asociația SAPIENS ADN

str Campia Libertatii nr 42, bl B2, sc F, ap 242, sector 3, Bucuresti, cod postal 030374, CIF 43520902, cont RO72BTRLRONCRT0578712001, Banca Transilvania

Telefon: 0744.366.663

E-mail: info@infodeseuri.ro

Instalează-ți aplicația chiar acum!